Pazar, Eylül 14, 2008

PATATES SALATASI

MALZEMELER

7 adet orta boy patates
1/2 demet taze soğan
1/2 demet dereotu
1/2 demet maydanoz
1/2 demet taze nane
2 adet limon
1 çay bardağı zeytinyağı
1 tatlı kaşığı sumak
1 tatlı kaşığı pul biber
1 tatlı kaşığı karabiber
tuz

HAZIRLANIŞI
Patatesleri bir tencerede haşlayın.Kabuklarını soyun ve küp küp doğrayın.taze soğan ,dereotu, maydanoz ve naneyi ince ince kıyın patateslerin içine ilave edin. Ayrı bir kabın içine zeytinyağını, limonu ,tuz ve baharatları koyup homojenize bir kıvama gelene kadar çırpın.Bu sosu patateslerin üzerine dökün ve yavaşca karıştırarak biribirine yedirin.AFİYET OLSUN!!!

Bildiğiniz patates salatası fazla yoruma gerek yok sanırım.


7 yorum:

Mutfakname-Zuhal dedi ki...

fazla yoruma gerek yok olurmuuu :))
bayılırım benn patatesın her halıne ... bak sabah arkadaşımı cagırıyorum kahvaltıya bundan yapıcam bende ellerıne saglık :))
unutmadan kolay chesscake nı deneyecegım enfes gornuyor kolayda hemm :) hoşçakalın

Unknown dedi ki...

Patatesi neredeyse (ama neredeyse, yoksa yemiyorum da) çiğ yiyebilecek kadar bile sevdiğim için, bu tarifi görür görmez de bayıldım. Patatessiz hayat çok bayat :)) Eline sağlık

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Bunun yanına da mutlaka peynirli sarma börekler olur, bu ikili benim en sevdiklerim arasında. Ellerine sağlık.

bir dilim bir tutam dedi ki...

Emelcim seni etkinligime davet ediyorum.Konum YALANCI YEMEKLER
Katilirsan seviirim.
Berlinden sevgiler

online mutfak dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
online mutfak dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
seolara dedi ki...

Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
Çay Kazanı