Pazartesi, Nisan 02, 2007

YOĞURTLU PASTA


Tavuk etkinliğine olan yoğun ilgi beni çok mutlu ediyor.hergün bir çok mailler alıyorum.bu sebeple hepinize teşekkür ederim.

MALZEMELER

1kg yoğurt
2 adet burçak bisküvi
4 yemek kaşığı pudra şekeri
2 yumurta
100gr margarin
1 adet böğürtlen reçeli

HAZIRLANIŞI

Büskivileri un haline gelene kadar rondoda parçalara ayırın.margarini eritip bisküvi ile karıştırın.diğer tarafta yumurtayı mikserle iyice çırpın.içine pudra şekeri ve yoğurdu ilave edip iyice karıştırdıktan sonra,kelepçeli kalıba biküvili karışımı bastırarak yerleştirin.ardından yoğurtlu karışımı üzerine yayın.170 derecede 1 saat 10 dakika pişirin.çıkarıp soğuduktan sonra böğürtlen reçelini her tarafına gelecek şekilde yayın.AFİYET OLSUN!!!

Bu tarifi iki gün önce bir arkadaşınmın tavsiyesi ile denedim.her zaman atıştırılacak türde hafif bir pasta.aslinda tam olarak pasta demek doğru olmaz.turtayla chess kek arası bir tat.yoğurdun hafif buruk tadıyla böğürtlen reçelinin yoğun tadı birbirini dengeliyor.eğer dilerseniz başka reçellerle de deneyebilirsiniz.



4 yorum:

Selcen Şenocak dedi ki...

Sevgili Emel merhaba; çok güzel mutlaka deneyeceğim ellerine sağlık...

HULYA dedi ki...

Sevgili Emel,
tarifi sitende görünce hemen vuruldum ve dün gelen misafirlerime denedim.Onlar da bayıldılar.Gerçekten çok güzel oldu.Böyle güzel bir tarifi bizimle paylaştığın için çok teşekkürler.Ellerine, yüreğine sağlık:-)

Emel dedi ki...

hülya tarifi denemene sevindim.tabi beğenilmesine daha çok sevindim:))elimden geldiğince farklı tarifler eklemeye çalışıyorum.böyle güzel yorumlar görmek beni mutlu ediyor.

nilay dedi ki...

Sevgili Emel ;
çok hafif ve sağlıklı bir tatlı olduğunu düşünüyorum...ve de çok lezzetli..ellerine sağlık :) fotoğraf muhteşem ;)